Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

En regnig dag SOS Skiss+ord-utmaning

Sköna söndag! Igår var det min bloggdag hos SoS igen. Dags för en skiss + ordutmaning. Här är först mitt alster:

Det är papper från Basic Grey och Kaiser kraft i fin matchning, några år gamla…

Här är skissen och ordet att använda den här månaden:
sos2bnov

Klicka på bilden så kommer du till utmaningen!
För ordet LEAF har jag använt:

Liquid Pearl
Enamel Dots
ALPHAS (Stickers + Rub-ons)
FIBRES (garn i mitt fall)

Urgamla rub-ons som fungerade fint! Ser ut som söm 🙂 Här syns också de vita enamel dots och några rosa halvpärlor som också hittat sina platser. Några droppar guldmist har jag också kompletterat med.

Det var väldigt länge sen jag använde mina Liquid Pearls. Glad att de fungerade, även om jag inte fick till några runda pärlor, direkt… Det syns inte så mycket på den färdiga sidan, så det gör inte så mycket! Färgerna som matchade så bra är Gold Pearl, White Opal och Petal Pink.

Häng på och prova att scrappa skissen och rota fram material ur dina gömmor! Så skönt att använda det man har – kanske mixat med lite nytt 🙂

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

