Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Alster från mitt eget scrapkit!

Kommer du ihåg att jag gjorde ett eget scrapkit för ett par veckor sen? Det har blivit några alster av det nu! Det är riktigt kul det här, önskar bara jag hade mer tid… Det kommer, inte många veckor kvar av studierna!!!!

Här är kittet jag gjorde, ifall du missade det.

En vanlig LO, två PL-sidor och två små LOs är skörden hittills:Här är ett kort utan foto, men pappret ser ut som foto så det blir en stenhög!

Jag tog fram fler bokstäver, de här är inte heller nya, men passade bra. Några fler spillbitar och gamla rub-ons jag gjorde slut på är också tillagt. Det rutiga pappret var kvar från mitt allra första pappersblock; nu är pappret använt, vilken känsla!!!!

Veckans skolarbete inlämnat, unnar mej lite scraptid idag! Och en promenad, ryggen värker så jag måste röra på mej också. Önskar dej som läser en skön söndag! //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

