Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Fall ’17, Scrap our Stash

Igår var det min tur att blogga för Scrap Our Stash igen! Vi har fått November månad och året går mot sitt slut… Tiden rusar verkligen!

Här har jag gjort en LO om min pappas födelsedag. Papper jag köpte på Meet & Greet har fått sällskap av några spillbitar, dekorationer från all jag köpte på mej förra hösten och provat en ny die jag köpte på mässan.

Här är utmaningen, det är ju alltid en bingobricka som är månadens första utmaning i år:
sos2b112b20172btic2btac2btoe2bchallenge2bnovember

Jag har använt mittenraden som går uppifrån och ner:
*Tab (s) – jag använde 1 som jag hittade bland mina utstansade dekorationer.
*Autumn Theme – hösttema är ju inga problem så här års 🙂
*Card – jag rotade fram ett PL-kort och använde det till min journaling.

Massor av möjligheter, häng på, du har chans att vinna ett härligt pris – som lottas ut!

Blir du en av de tre som vi i teamet röstar fram som våra favoriter har du chans att få vara gäst-dt! Det är ett fantastiskt pris, bloggen följs i hela världen!!!!

Ha en skön kväll!

//Kada

Single Post Navigation

Kommentera

