Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Julboken -16 klar!!!

Det har tagit mej hela året, men nu är den äntligen klar!!!! Det är inte en riktig ”December Daily” så jag väljer December Documented som engelsk titel 😉 Julbok är bra! Jag älskar att minnas min favorithögtid ❤️

Framsida:

Baksida:

Det är mååånga sidor så jag har inte tagit foton på alla, utan gör såhär istället:

Årets julbok är just påbörjad, den blir turkos 😉 med lite andra färger som komplement. Den SKA bli klar senast i januari räknar jag med, kommer inte ha några studier som tar min tid!!!! Bara 5 veckor kvar på utbildningen, sen är jag undersköterska! 💪🏻👍🏻

Trevlig kväll! //Kada

Single Post Navigation

Kommentera

