Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Glad Påsk

Det är min bloggdag hos Scrap Our Stash, och jag var sent ute (ska vara inne en viss tid i förväg), men det gjorde också att jag kunde använda splitter nya foton!!!!! Långfredagen hade vi nämligen besök av en påskkärring med familj (och farmor o farfar). Jag gjorde en lekfull sida med massor av gamla saker. 


Utmaningen är en skiss med twist:


Använd material vars bokstäver börjar på bokstäverna i ordet FLOWER. Du har till den 29e april på dej. Klicka på skissen så kommer du till utmaningen.

Min lista: F-feathers L- layers (band på varandra) O-orange W-washi E-enamel dots R-ribbons

Bakgrundspappret är Sassafraslass från min tidiga scrapperiod, bokstäverna är Making Memories fr 2007. Inget av banden är nyköpt, den utstansade kycklingen har också många år på nacken, stickersen likaså. Det nyaste är washitejpen, den köpte jag i höstas…

Tack för titten! Kramiz K

Single Post Navigation

Lämna en kommentar